Galen o tokig mamma


2012-01-17 @ 15:50:53

Åååå jag blir precis tokig på våran son! Vet ni vad ungen nyss hade gjort?? Tagit sönder sin spis. Där på golvet låg det massa skruvar och han stod och slog med själva toppen (alltså delen där plattorna är) mot väggen!

Det är bara massa hyss hela tiden och lyssna- vad är det?? Ska bli sååå skönt. Imorgon när han äntligen får gå till dagis. Då kanske han blir lite lugnare här hemma på eftermiddagen?

Älskar honom såklart över allt annat även om det blir alldeles för mkt vissa dagar! Hoppas denna fas går över snart.

Så är det att vara förälder ;)







Kommentarer
Postat av: Madelene

Hejdär snygging! :D jätte gullig blogg!! Hade blivit jätteglad om du hade tid och ville kolla in min..? :')



TIPS TIPS : tjäna ruskigt mycket pengar på din blogg. Dessutom kan jag garantera att det funkar! iaf för mig! Så om du vill tjäna pengar på att skriva om din vardag, (eller det du skriver om) - kolla in det här: http://madelenerehnvall.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-bloggen-inte-sa-svart-som-de.html

2012-01-17 @ 16:01:31
URL: http://madelenerehnvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback