Gör som pappa Rudolf- Rimma


2012-01-16 @ 13:59:40
Som ni vet så har jag kikat en hel del på Sunes jul under julen..det är ju så himlans bra..och just nyss när jag funderade lite på det här med rim. Så kommer jag ihåg ett som Rudolf skulle hjälpa till o med till Håkans julklapp.

"Det där kan du ha att leka med,
fast det alls inte är en moped,
för det är du för liten för än,
min käre lille vän"



Ett julklappsrim var det där ja ;)


Ni missar väl inte att jag just nu pågår en jätterolig tävling här i min blogg? Där man kan vinna 1 av 3 olika fina vinster från lilla spöket laban shop bara genom att man tänker till och rimmar lite?
visst låter det intressant? Kika här






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback