Har blivit nominerad till årets mammablogg


2012-01-31 @ 08:39:39
Gud så roligt att kika in hos Sara och se att man är en av dom som blivit nominerade till årets mammablogg i samband med bloggminglet som sker i Göteborg den 25:e februari..inte illa inte. Tack så jättemkt ni som nominerat mig <3

Nu är de ju så att det nästan till 80 procent lutar åt att jag inte ska gå på galan eftersom jag inte hittar och sen inte har nånstans att bo. Så det vore ju en lite extra roligt att få vinna tävlingen bara för just detta, Emelie- årets mammabloggare...utan lokalsinne..haha!

Vet inte om jag förtjänar att bli årets mammablogg egentligen- men tanken på att bli det kan ju vara lite glädjande ändå =) Tycker väl ändå att bloggen förtjänar att få komma upp sig lite och synas lite mer i rampljuset den oxå så som många dock finare och kanske mer välskrivna bloggar börjat få göra nu.

En sak är säker- jag skriver direkt från hjärtat (det innebär ibland till och med att jag skriver först o tänker sen..haha). Är helt ärlig till hundra procent- står för mina åsikter.. Hoppas verkligen att ni läsare känner er "delaktiga" i det jag skriver- även om jag skriver vissa saker för att jag vill kunna gå tillbaka om några år och se hur det var just "då" så skriver jag självklart för er skull oxå <3

Så tycker du att bloggen förtjänar att bli "årets mammablogg"? Då tycker jag att du ska klicka in här och rösta på "Emelie" (går att skriva emlisch.blogg.se oxå tror jag)

http://4.bp.blogspot.com/_Q2VMAV94yZk/TUkMJg123vI/AAAAAAAAACM/iz-gQYmA7OM/s1600/hjartans.jpg






Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

Röstat :)

2012-01-31 @ 10:58:40
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Det är du väl värd!

Kram

2012-01-31 @ 11:15:58
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback