Läget just nu...


2012-01-13 @ 12:00:00
Två förkylda barn med rinnande ögon, En febrig liten gnällig Leila. Blir ju inte bättre av att storebrodern bara hittar på hyss. Denna mamman har att göra idag kan jag ju säga!

Det ligger leksaker precis överallt här i huset och jag får krupp på det.. har bett sonen att plocka upp allt en miljon gåner- men neeej "mamma du hjälpa mig" säger han bara och struntar i det och hämtar fler leksaker istället. Blir tokig!!

Funderar på att testa o lägga Leila i hennes säng sen när hon ska sova istället för ute i vagnen. Hon kanske sover godare då? Eller oxå vägrar hon o sova..hmmm..värt o testa iaf!

Träna- är det värt att ens tänka på det idag? får väl smyga in lite övningar då och då när barnen låter mig få vara nån minut... ;)

Ikväll ska jag ut på raj raj, Blir parkhallen i tranås.. bugga lite kanske?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback