nån som vill sponsra?


2012-01-20 @ 11:56:58
haha.. det här med hemmaträning är inte alltid lätt. Speciellt inte när det kommer till att träna med vikter. Man kan ju ta vad man har hemma. Men det enda jag kommit på har varit PET flaskor fyllda med vatten (1 1/2 liter).
Det värsta är att jag inte är riktigt så stark ännu så jag kan fylla dom helt så de svajar ju emellanåt.. de blir ju ojämt!

Skulle behöva lite hantlar faktiskt.. helst såna där man själv kan lägga på mer vikt om det behövs.. men pengar till det?? hmmmm...

ingen som vill sponsra med ett par till mig- kanske till o med är nån som har några liggandes hemma o dammar?

HANTELSET 10 KG

haha..nävars..men måste nog unna mig o köpa förr eller senare..








Kommentarer
Postat av: ♡ Fru Eriksson

Ooo,nää tyvärr,men om jag hade haft några hade du fått dem :)

/Kram tjejjen!

2012-01-20 @ 13:24:31
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback