Svar på en kommentar


2012-01-26 @ 19:50:24
Fick en kommentar från Johanna igårkväll:

Kul att det går så bra för dig med träningen och maten. Något osm jag skulle vilja läsa mer om hur du tränar och hur du tänker om det du äter, varför du väljer vissa livsmedel framflr andra osv. Skulle också vara kul att se om du får ngr resultat.. Det skulle nog hjälpa många att bli inspererade.. Bar anågra reflektioner jag gjort! Nu ska jag ut och ta en kvällspromenad! Ha en bra kväll! / J.

Svar: Tack så mkt för din kommentar. Självklart är tanken att jag ska dela med mig mer om träningen och maten. Har ju en PT som plockar fram mina träningsprogram när det gäller styrka osv... så allt går väl inte att dela med sig för det är ju inte schysst mot  henne. Men några övningar kanske jag kan visa och så vidare.
Resultat har jag inte själv kollat upp ännu- har nämligen bestämt mig för att vänta med o se om nåt hänt tills månaden är slut...då kommer ni självklart att få veta.. det lovar jag!

Men som sagt- ska fylla i lite mer om träningen och kosten ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback