Detta vill jag hinna med innan jag fyller 30 år..


2012-07-11 @ 08:50:57
Förra året skrev jag en liten lista med saker jag skulle vilja hinna göra innan jag fyller 30 år. Så tog fram listan igår igen och kikade på den och man fick sig ett gott skratt. Men samtidigt så är det ju några saker som redan kan bockas av ju ;)
 
såhär skrev jag förra året:
 
"5 december i år blir jag 28 år, två år kvar till 30 med andra ord. Det finns ju en hel del jag skulle vilja hinna på 2 1/2 år nu om man säger så!
Men om allt hinns återstår att se, än så länge är det bara önskningar
"

tatuera in barnens namn på skuldran (har ju tatuerat in barnens namn på handleden istället )

•resa på charter med familjen minst en gång (kommer att bockas av snart då vi åker iväg i höst)

•åka på "spritresa" till Tyskland

åka till Helsingborg och bo på marina Plaza. Aldrig varit där och alla säger att det är så fint! (fick en resa i julklapp av A så vi var ju där i början av året)
 
•Gå på jul på Liseberg- av alla tre vintrar jag velat åka så har jag ju varit höggravid två av dessa

•cykla tjejvättern- bara för att det är en kul grej att göra

•Köpa en symaskin (fick en när jag fyllde år)

•lära mig hur man gör inbakade flätor så jag kan göra fina i leilas hår sen :)

•Göra ett stort album med massa bilder på barnen när de var små.

•ha en heldag med elliott där vi hittar på nåt som han tycker är roligt- bara mor och son.
 
sjukt konstigt att Elliott och jag inte hunnit med att ha någon heldag bara han och jag ännu. Hoppas det kanske kan bli nån på semestern där vi hittar på något skoj som han vill göra!
 
Har ni någon lista med något ni vill hinna med innan ni nått en viss åldeR?






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Nä,har ingen lista & inte haft hihi...
Men OM du cyklar Tjejvättern så har du Paus nere i Hjohamnen där jag bor :)
Så...Välkommen/Kraaaaaaaaaam

Psst..Glöm inte & kika i mitt senaste Inlägg "Vet ni va' "
hihi......

2012-07-11 @ 09:12:11
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Hanna - En sån där mammabloggare ♥

härligt att du unnat bocka av några saker iaf. ^^

2012-07-12 @ 14:20:23
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback