fredagen den 13:e


2012-07-13 @ 07:51:46
Hej du käre vän, vilket trevligt återseende. Vilken rubrik va? slår vad om att det är många bloggare som använder sig av den rubriken just idag.
 
Här har jag redan fått befara att det är fredagen den 13:e idag även om det var ganska milt. Köpte flingor på ica igår, trodde det var dom som jag brukar äta. Döm min förvåning när jag skulle hälla upp dom i en skål i morse och fick se att det var massa röda bitar i. Hade fått red berries istället för vanliga flingor utan nåt krux i. Och jag som hatar hallon fick ju snällt ta och plocka bort alla bären. Men ändå smakade dom hallon :(
Så får väl ta och slänga dom då!
 
Hoppas på att inget värre händer idag, men ifall att...bring it on bara..jag är redo ;)
 

Idag är det A's sista arbetsdag...sedan är det semester för hans del med..wiiiie =) Hoppas bara att det iaf bli uppehåll så man kan åka till typ Kolmården eller ALV nästa vecka. För någonting måste vi ju hitta på. Sen blir det nog att åka iväg och sova borta några nätter nästnästa vecka!
 
 
har du märkt av att det är fredagen den 13:e på nåt sätt?
 
 






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Näe...Inget har hänt ännu på denna Fredag den 13-e,men...men...Önskar dig en underbar dag vännen/Semesterkram från mig!

2012-07-13 @ 08:56:20
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: alexandra mamma till Tove och Lykke

här hemma är fredagen den 13 våran tur dag.. :)

efter att jaqg hade gått över 11 dagar med Tove så kom hon fredagen den 13 mars kl 13 :)

så vi brukar alltid köpa triss fredagen den 13 och vi har alltid vunnit.. :) typ 25 - 500 :P men ändå.. nångång kanske vi får en storpott.. ;)

2012-07-13 @ 09:16:00
URL: http://axdal.se
Postat av: Rebecka C

Fin blogg :D

Svar: tack så mkt =)
Emelie

2012-07-13 @ 09:18:10
URL: http://rmck.blo.gg/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Nej än har jag inte märkt att det skulle vara nåt "otrevligt" på G...

Vi åker till Åland nästa vecka (nu på måndag - fredag)
Jag kan ju varmt rekommendera ALV :) Älskar den parken!!
Kram finaste

2012-07-13 @ 09:43:57
URL: http://tjejmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback