Ny vecka var det va?


2012-07-30 @ 13:26:44
Hej fina, ursäkta mitt vimsande fram och tillbaka. Men hur rörigt blir det inte när man är såhär långledig? har varit ledig 5 veckor nu och ska vara ledig 3 veckor till. Ibland vet man ju inte ens vad det är för dag.

Men idag vet jag i alla fall att det är måndag, för idag har A börjat att jobba igen. Han jobbar heela denna veckan, tråkigt nog. sedan har vi ledigt i hop i två veckor till innan det är jobbdags igen! Frågan är vad barnen och jag ska sysselsätta oss med denna veckan? Vi har iaf tagit en promenad idag och sedan stannade vi hos barnens mormor och morfar o fikade lite grann. Sedan var det hem o fixa lite pannkakor och plättar, äta det o lägga lillan i säng.
 
Nu ligger hon och sover gott i sin säng, är nästa så jag blir lite avundssjuk. Elliott och jag sitter i soffan och myser. När hon vaknar så blir det massa utelek i trädgården har jag bestämt. Kanske kikar solen fram en längre stund så man kan slänga av sig lite kläder ;)
 
Vad ska ni hitta på denna veckan? man kanske kan få lite inspiration ;)
 
ha en fin dag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback