aj och ooj


2012-06-27 @ 21:06:40
Igårkväll när all bedövning från lagningen hos tandläkaren hade släppt så kände jag en vass kant av lagningen vid den tanden jag fått lagad. Sedan när jag bet ihop så gjorde det ordentligt ont dessutom..

och den vassa kanten är kvar- och det gör fortfarande riktigt ont att bita ihop tänderna just där jag lagat.

Skit oxå- detta innebär ju att jag måste ringa till tandläkaren imorn och be om att få det fixat innan de stänger igen för semestern. För såhär tänker inte jag ha det.

Kul o gå med en vass kant o störa sig på resten av livet- och skoj o ha ont när man biter..nää inte okej! och inte en extra krona tänker jag betala för deras miss!

Värst av allt är nog ändå vetskapen om att jag måste lägga mig där helt utsatt i stolen hos tandläkaren igen..fyy!






Kommentarer
Postat av: Maria

Nä fy så tråkigt :(
Klart att du inte ska betala för något de inte gjort ordentligt.

kram kram

2012-06-27 @ 21:27:08
URL: http://sagafia.se
Postat av: Solveig Lundin

Jag tycker de är JÄTTE jobbigt, inte tandläkaren. men så ska man tillbaka, den förlorade arbetsinkomsten, resan, jag har 20 min tenkel resa, visst hon är JÄTTE bra, men de förstör när de blir sådana där fel. Hoppas det löser sig nu.

Svar: tack så mkt..hoppas med att det löser sig snabbt o på bästa sätt. Ska minsann ringa och klaga på dom om en liten stund ;)
ha en fin dag.
kramis
Emelie

2012-06-27 @ 22:15:38
URL: http://lillboda.webblogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Nä fy vad tråkigt! Hoppas verkligen att du inte behöver lägga mer pengar på nåt sånt. Själv har jag ingen tandläkarskräck mer än när man ska betala ;)

2012-06-28 @ 08:41:57
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback