Godnatt!


2012-06-08 @ 22:06:01

Idag har jag mer eller mindre lyst med min frånvaro. Har haft en riktigt behaglig fredag helt enkelt!

Efter jobbet, runt tjugo i 3 hämtade jag upp mina små busfrön på dagis. Sedan åkte vi hemåt för lite mellanmål och mamman hann röja undan lite och fixa lite med tvätt. Sedan bar det av till pappans jobb för att sedan åka vidare på lite fika hos barnens mormor.

Vilket kanonväder det varit idag- t-shirt väder om nåt :)

Nu ikväll har vi ätit pizza, var nämligen en kille som sade att han ville äta det idag när vi satt i bilen igår eftermiddag!

Det regnar massor ute nu och sambon kikar på fotboll, för em började ju idag. Vi ses om 3 1/2 vecka muttrade jag lite för mig själv med ett flin nyss och gick och lade mig i sängen. För fotboll är inte nåt för mig- hade nog säkert tittat om Sverige spelat. Men det är ju inte förrän måndag det!

Nu ligger jag här och är mest bitter över att det inte går att titta på tv i sängen. För det regnar ju ute och då fungerar ju inte parabolaset minsann! Kul att betala dyra pengar för en parabol när man inte kan titta. Vilket i-landsproblem va ;)

Vi får helt enkelt hoppas att hela sommaren inte regnar bort, för då blir vi uttråkade här hemma. Skiner solen däremot så blir vi genast glada för då kan man ju sola och bada :)

Önskar er alla en trevlig kväll och en god natt!

Sov så gott!







Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Näe...Va trist att Parabolen inte funkar :(

Hoppas du fått ZzzZZzz gott inatt & Ha en fin Lördag ♥

/Kram

2012-06-09 @ 09:50:04
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback