haijaaah


2012-06-19 @ 08:22:54
Godmorgon. Hoppas du har sovit gott? här vet jag iaf två stycken små liv som gjort det nu på morgonkvisten. För tjugo i 8 fick jag väcka dom...sedan har vi stressat som den för att de ska bli färdiga. Nu fattas bara tandborstning, och den gör vi precis innan vi går ut och klär på oss om 10.

Elliott sitter och leker med sina bilar, emellanåt så slår han ihop bilarna snabbt och kraftigt och säger "haijaaah". Han har visst gått och blivit en liten ninja, för samma sak säger han när han slåss eller sparkas. Häromdagen fick jag värsta knytnäveslaget av honom när han sade så, följt av en skallning. Har inte en aning om vart han fått detta ifrån, men antar att det kanske är såna lekar treåringar leker på dagis ;) ?

Fick förövrigt ett grattis till tillökningen igår när jag hämtade Elliott på dagis- what tänkte jag? Då berättade fröken att elliott hade sagt att vi har 5 katter här hemma som heter spiderman. Haha, vi har absolut inga katter- och kommer aldrig skaffa några heller. Vilken fantasi!

Idag blir det träning igen, så himla skönt det ska bli att komma hemifrån och tänka på sitt välbefinnande en stund.

Önskar er alla en fin dag och avslutar med en bild på ett typiskt svenskt sommarväder som vi verkar ha just nu?







Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

NU har min blogg uppdaterats. dem gjorde det idag..

Svar: Vad tycker du om det nya? Jag hatar att man inte kan blogga via mobilen med bilder och allt. Det var ju min räddare i nöden.. blev alltid massa inlägg från mobilen under dagarnas gång. Nu tror ju folk att jag har bliggtorka istället!
Kramis
Emelie

2012-06-19 @ 08:51:17
URL: http://deliciously.se
Postat av: Solan

Spindelmanen haha vilken fantasi de har <3
Ja varför sover de inte så där länge när de är lördag eller söndag???

2012-06-19 @ 19:15:27
URL: http://lillboda.webblogg.se
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Haha, de ha ganska livlig fantasi de där små :)

2012-06-19 @ 21:34:07
URL: http://elmeshult.wordpress.com
Postat av: Nina Bergquist

ja det blir ju så. å många går inte runt till andra bloggar heller. så man märker att statistiken går ner och kommentarerna med. för alla svarar på sina egna. är ju dock najs å kunna göra det lite snabbt så att man kanske hinner med mera. men ändå.. lite drygt är det allt..

men ja gillar att man kan tanka upp bilder lättare. tar väl ett tag innan man kommer in i det.

2012-06-26 @ 13:20:14
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback