Lördag morgon.


2012-06-16 @ 09:27:40
Här sitter nu en ganska utvilad mamma och kikar runt. Fick sovmorgon till 9 imorse. Iofs var jag och lillan vakna mellan 3- 4,30 men ändå.
Funderar på vad vi ska hitta på idag?Känner att vi skulle hitta på nåt mysigt hela familjen, något som barnen tycker är roligt. Men det får ju inte vara någon uteaktivitet eftersom det regnar. Något tips?

Vilken match igår va? jag som inte brukar vara ett vidare fan av fotboll satt och kollade med sambon, pallade knappt av att titta för jag blev så nervös mest hela tiden. Synd att vi inte vann, men nån måste väl förlora oxå antar jag. Såg du matchen?

Har bokat en film till kvällen med. Vad smidigit det är när man kan gå ut på nätet och boka en film på ica utan att behöva ställa sig vid datorn där en sån här dag. För på lördagar brukar det vara mkt folk vid ica eftersom det är där spelbutiken är. En gång i Phuket blir det- har höga förväntningar på den så hoppas den är bra ;)

Nu ska här plockas lite ögonbryn (varför glömmer man bort/hinner man aldrig med dessa?)

Ha en fin dag ni underbara!






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Ooo,jaa vi såg Matchen & näe..."säger" inget mert ;)
Önskar dig & de dina en underbar Lördag/Kram

2012-06-16 @ 10:07:48
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Ja, den där matchen.. vad säger man.. blodtrycket mådde inte helt bra tror jag ;)

Kramar

2012-06-16 @ 21:54:21
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Åh fy för dessa ögonbryn... Glömmer också bort hela tiden, inte är det ju särskilt kul heller, men det är ju skönt när det är gjort. Kanske skulle ta tag i det, men har en känsla av att det blir en annan dag istället...

2012-06-18 @ 21:57:07
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback