Första dagen..


2012-03-12 @ 20:27:22
Så var då första dagen på denna veckan snart avslutad Vilken härligt solig dag det verkar varit och en varm sådan dessutom.

Idag har man fått stå och mangla påsar och lakan vid en mangel. Det kändes i armarna när man manglade påsarna- har ju inte stått där på över 1 1/2 år så ;) Gratis styrketräning är ju aldrig fel!

När jag kom och hämtade barnen på dagis så var de ute och lekte för fullt- fröknarna berättade att de hade varit ute mkt under dagen och till och med ätit mellis ute! Inte illa det  =) Magsjukan härjar fortfarande som bara den på deras dagis- 2 av 3 av leilas dagisfröknar var borta pga magsjuka idag =( och 1 av 2 fröknar som var med barnen i fredags vid hämtningen var hemma med magsjuka oxå! snacka om epidemi!

Tänkte kika runt lite på prisvärda träningskläder...har någon nåt bra tips?









Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Usch för magsjuka...jag hoppas på vattkoppor nu =)



Prisvärda träningskläder har H&M =)



Jag har blivit firad i omgångar...men vi ska slå ihop mig och sambon sen när han har fyllt. Eftersom vi inte vill ha det 2 gånger...och sen blir vi firade hos min pappa när vi är där i sommar.



Kram

2012-03-12 @ 20:35:05
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback