Kan man få lite sol idag månntro?


2012-03-15 @ 07:21:39
Godmorgon tråkiga torsdag. solen- vart har du tagit vägen?

Vilken underbar natt..fick sova helt fram till strax innan fyra. Då vaknade lillan o var ledsen. Fick sitta inne hos henne i ett par omgångar för när jag gick så blev hon såklart förtvivlad och ledsen. När mamman sedan kunde somna o sov som godast så vaknade hon o ville inte sova mer. Livet som småbarnsförälder i ett nötskal ;)

Nu ska vi snart äta lite frukost här- för barnen blir det skogaholmslimpa som alla andra mornar typ.Elliott har fått dille på det ju! Sen blir det tandborstning och påklädning av deras kläder (onödigt att ta på dom innan de äter ifall de spiller ju), sen vid tjugo över 8 börjar vi klä på oss ytterkläder.. o vid 08.30 är det sagt att barnen ska infinna sig på dagis =) Vid 08.48 börjar sedan mamman att jobba o slita ;)

så ser våran vardag ut just nu... i alla fall på mornarna.

I eftermiddag tänkte jag försöka ta mig till gymmet och skaffa det där medlemsskapet som jag tajat om länge nu, o sen har jag beställt sol lagom tills man slutar o jobba så vi kan vara ute lite innan pappan kommer hem...hoppas!


Passar på att önska er alla en riktigt fin dag






Kommentarer
Postat av: petra

Ja låter precis som småbarns åren. Känner så igen de.

Ja jag håller tummarna att solen tittar fram även idag.

Ha en bra dag.

Kram

2012-03-15 @ 07:56:13
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Ja det där nätterna/morgnarna kommer jag ihåg och dom saknar jag inte ;) Hoppas du får en fin dag. Kram

2012-03-15 @ 12:01:44
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback