Seg- trött och tröttast.


2012-03-13 @ 19:56:48
Här sitter nu en seg mamma. Ska ta en dusch om en stund, sedan väntar faktiskt sängen. Passar på o lägga mig skapligt eftersom man inte vet hur natten är- o sen har jag ju ändå inget sällskap här hemmavid eftersom A sover borta inatt då han är ute på jobb.

Barnen var ute och lekte idag när jag hämtade dom med. Gud så roligt de verkade ha det- och det syntes på dom med. De var alldeles bruna om händer och deras ansikten!  När vi kom hem blev det stortvätt av dom, sedan fick dom varsin glass. Efter en stund kom mormodern på besök så mamman fick gå en pw själv i solskenet. Såå underbart härligt det var =)
Sedan hem o så skjutsade vi hem mormordern och sen blev det lite shopping på ica. Efter detta kvällsmat.

Elliott var verkligen tröttast ikväll. han ville gå och lägga sig redan vid tio i 7 och när jag kom in till hans rum 5 minuter efter jag lagt honom så sov han redan.  Leila var riktigt trött hon med- hon somnade med vällingen i näven.
Det är nog lite jobbigt att vara ute och leka i friska luften hela dagen- man blir trött av mkt frisk luft ju =)

Nu väntar duschen.

ha en fortsatt trevlig kväll!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback