Segt som knäck..


2012-03-08 @ 20:26:56
Ikväll känns det allt lite segt. Känns att man närmar sig slutet av ännu en arbetsvecka. Varit en bra vecka som flutit på bra tycker jag. Speciellt igår och idag när man får höra att lillan varit så glad och varit med och lekt istället för att vara låg och hängig.. det värmer i mammahjärtat det...att hon sen såg mig när jag stod i korridoren och kom glatt springandes mot mig och sa mamma vid hämtningen det värmde ännu mer ♥

det var dock mindre roligt att lämna barnen i morse. Var inte alls många barn på dagis- och elliotts fröken berättade att det var jättemånga av barnen och en hel del fröknar som fått magsjukan hon pratade om igår nu oxå. Då började nojiga mamman självklart att se värsta kräkdilemmat framför sig lagom till helgen. Men det är väl som det är- får vi det så får vi det då!

Eftermiddagen har mest gått till mys med barnen, shopping på ica, lite bakning och annat smått o gott. Barnen de sover sedan en bra stund tillbaka. Elliott var visst extra trött ikväll o somnade nästan direkt. han som alltid brukar ligga och ropa och sparka i väggen och dona. Dock var den mindre varianten mer svårsövd idag- det brukar ju vara hon som somnar som en stock. Hon gapskrek som bara den i flera omgångar.. men till slut kom hon till ro.

Nu tänkte jag strax ta o göra iordning mig för sängen- tänkte se på biggest looser vid nio ju. Vi får väl ta och se om jag orkar hålla mig vaken. Har inte gått så bra de senaste torsdagarna ju =/

har ni alla haft en fin dag?








Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh tack kära du!!



nej inte magsjuka? Hoppas att ni slipper de. E inge vidare.

Mm torsdagar brukar vara lite tröga, dryga o tröga.

Biggest Loser sen nana kudden här oxå



Förresten har du designat din blogg sj? Så fin

Kram

2012-03-08 @ 20:58:00
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback