Vågar man säga nåt?


2012-03-09 @ 16:22:18

Nu är det verkligen helg.. På riktigt! Strax efter halv 3 stämplades det ut! Sedan var det bara att åka och hämta barnen. Mina gosisar <3

Ingen magsjuka har vi lyckats få trots epidemin "peppar,peppar". Men dock en hostig/snorig och febrig elliott :(
När ska detta elände sluta? Leila börjar bli förkyld igen med.

Sjuklingen sitter här i soffan under sin blixten filt och kikar på fåret shaun nu kraken.

Nåja.. Det är iaf helg och då ska det mysas och gosas med barnen till fullo ändå! Det är ju mkt att ta igen nu när man inte ser dom hela dagarna längre ;)

Önskar er alla en trevlig fredagskväll!









Kommentarer
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Nä men stackaren! Gud vad jobbigt. Hoppas jag slipper det! Nu går det så himla bra för Isak på dagis!

Jag ska bli moster! Så rätt så. Så himla roligt. Äntligen är jag inte ensam!

Kramis!



2012-03-09 @ 17:22:09
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Carolina

Krya på er! <3 Kramar

2012-03-09 @ 19:21:47
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback