Bloggminglet 2012-PART TWO-bildbomb från kameran.


2012-05-02 @ 20:26:18

hår och makeup

Begav mig till frisörerna o sminköserna vid 18.40 eftersom jag hade tid för håruppsättning då. Tyvärr var uppsättningarna lite försenade med ca 10 minuter. Så satt där och pratade lite med bland annat Ewa och Solan. Ewa hade tid för hår samtidigt som mig. Och när det väl var dags för våra uppsättnignar så var det nån som satt mitt emot mig o tog massa kort o bara flinade, EWA ;) så blev ju tvungen o hämnas lite.

image descriptionhttps://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/91685/images/2012/pic_200813618.jpg

 

middagen

Vid kl 20 efter massa stressande så lyckades man ta sig till restaurangen på våning 2. Där serverades det en riktigt god huvudrätt och chokladig efterrätt.  Mitt emot mig hade jag Emma, snett emot mig till höger hade jag fina Johanna, snett emot mig till vänster hade jag Mirka, bredvid mig satt Jessica Sedan satt det ju en himlans massa andra goa tjejer det med..det fina med bordsplacering ändå- att man träffar massa nya människor =)

Vid bordet satt dessutom bland annat; Julia NinaMeekatt , bondmoran, Petra, Petra , moa, Jennifer,

Dukningen, förrätten (nån soppa med en ägghalva i eftersom jag inte äter fisk)

huvudrätt: Grillad gårdskyckling serveras
ljummen potatis- och primörsallad samt citron och örtcrème

efterrätt: Chokladterrinen med rabarber-
och jordgubbskompott samt chokladsticks

 

Karekokee

Efter middagen bar det upp till våning 3 där det var dags för vinstutdelning och underhållningen. Gick fram o satte mig vid bordet längst fram där Raringarna Ewa, Sofia, Sofie, Camilla, Solan, Marie-Louise satt och självklart så satt ju Tess Merkel där oxå så jag hamnade bredvid henne. Så himla trevlig och rar. Själv vann jag som sagt två priser; smycken från happy bling och underkläder till hela familjen från Pierre Robert

Sedan drog kareokeen igång och det var flera stycken som vågade sig fram och sjunga. Vilken härlig underhållning de bjöd på. Trodde jag hade fått med alla på bild, men hade visst missat att fota de flesta =( Sedan sjöng Tess en Alcazar låt innan hon försvann för att gå o lägga sig.

 


 







Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwer och Towas mamma :)

Vilka fina bilder :)

2012-05-02 @ 21:08:55
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Hihihihi underbara bilder :) Du är fin du!! <3



Kram

2012-05-02 @ 21:29:41
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Solan

Fy va roligt vi hade. I "salongen". Hysteriskt är bara en liten del av. Grattis igen till båda vinsterna :))

2012-05-02 @ 22:07:03
URL: http://lillboda.webblogg.se/
Postat av: Gunnel

Hej Emelie och grattis till vinsten av smyckena från HappyBling.se. Hoppas du och dottern blev nöjda med dem .) Hälsningar från Gunnel på HappyBling.se

2012-05-02 @ 22:42:52
URL: http://www.happybling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback