Det fick vi äta upp ja.


2012-05-15 @ 09:03:24
Nu på morgonen har vi stressat på och gjort alla förberedelser som vi brukar göra när vi ska iväg till dagis/jobb. Jobbkläder på, frukost till barnen o mamman, tandborstning, påklädning. (Och igårkväll förbereddes dessutom ett par tidsinställda inlägg som skulle komma upp under dagen.)

Och mitt i alla bestyr känner jag att lillan är sådär "febervarm" igen. Tänker att nää, så kan det inte vara. Hon var ju feberfri igår. Hon är säkert bara varm. Men tar tempen och ja visst är det feber igen 38,1 grader. Det blir en dag hemma igen! som tur är så upptäcktes ju detta med lite marginal iaf. Var kanske 40 minuter kvar till avfärd . Så hann ringa alla som skulle ringas ändå.

Nu sitter vi här framför Jims värld lite bittra båda två misstänker jag (för vad finns det att hitta på?).Leila var ju glad över att få åka till dagis idag.. och jag såg fram emot en dag på jobbet. Men, men..är nån sjuk så är den ju! Nu får vi se till så hon piggnar till snart och försöka ha det så roligt vi bara kan under dagen.


Ikväll är det iaf dags för lite träning igen, och till min glädje så är det två pass som passar mig idag. Blir först 30 min pass spinning följt av 45 min styrkepass. Wohooo. Me like!

vad hittar ni på idag?







Kommentarer
Postat av: Fru Eriksson

Hoppas lillan inte är på väg att bli sjuk....

Härligt med Träningspass :)

Min dag blir lugn väntar samtal från min läkare bla/Ha det så gott Kraaam

2012-05-15 @ 09:13:55
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback