Hahahah


2012-05-14 @ 20:58:43
ärligt talat så börjar man ju och undra hur man kan skicka Ola-Conny och Morgan på utlandsresor. De kan ju inte ens engelska.. men det är kanske det som är tanken? att man ska sitta och skratta åt deras dåliga engelska som kallas mer för svengelska än engelska? Det kan ju iofs bli lite tröttsamt o ha sett det varje måndag till slut.. Som när Ola-Conny skulle försöka förklara för dom vad noshörning är för nåt. Inte kunde han förklara det inte..


Det skumma är att jag lääängtar massor efter att åka till Ullared nu. Men inte för att jag vill träffa dom såklart..vill ju shoppa loss!








Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hahaha, man skrattar lika mycket varje vecka!

Jag vill också åka dit och fynda :)



Kramar

2012-05-14 @ 21:25:58
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Fru Eriksson

Haha...Jaaa,man kan ju undra ;)

Ooooo,till Ullared vet jag fler som vill/Kram

2012-05-15 @ 09:12:48
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback