Liten tjej börjar bli stoor.


2012-05-11 @ 12:52:10

Herregud vad jag hoppade till i morse. Lillan hade fått på sig sin Nova star klänning i vita ich rosa ränder. Fick se att fickan inte var istoppad. Så sade högt att fickan är inte istoppad där och stoppade i den.

Då stoppade Leila i handen i fickan och sa "kickan där"
snacka om att jag blev chockad:) o så kan jag ju skryta lite till när jag ändå är igång, för hon går gärna runt och sjunger.. På lilla snigel. akta dig, akta dig.. går hon runt och trallar så sött.

Mammahjärtat slår tusen volter av stolthet när det händer massor hela tiden nu :)







Kommentarer
Postat av: Fru Eriksson

Hihi..Så härligt & tror jag dé att mammsen blir stolt :)

/Puss & Kram

2012-05-11 @ 16:03:31
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Solan

Visst växer de sjukt fort. De är inte klokt.

2012-05-12 @ 23:17:30
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback