Solig morgon.


2012-05-31 @ 08:04:54
Men oj vilken överraskning, hade ställt in mig på regn nu på morgonen. Men solen skiner. Verkar som att de inte riktigt vet hur vädret ska bli. Igår va ju kanonväder när många pratade om att de hört att det skulle regna. Sådant gillar vi, alltid kul att bli överraskad. haha, känner mig som värsta gamla tanten ju..för allt de pratar om är vädret- det har visst jag en förmåga till att göra jag med.

Idag är en sorgens dag för idag ska jag återigen ta itu med en av mina stora rädslor här i livet. Idag är det dags att gå till tandläkaren för att laga ett stort hål =( Vill verkligen inte. Men det är ju bättre att de lagar det medan de kan än att jag får betala flera tusen för en rotfyllning. Måste ju försöka se något positivt med det hela menar jag ;)

Nåja, får ligga där i tandläkarstolen och tänka på massa trevligt istället. Som att jag ska gå på gympan i eftermiddag (om det finns plats kvar när jag bokar nu på morgonen) och att jag först ska åka roadtrip till GBG med flera härliga tjejer, och sedan träffa ännu fler trevliga mammor i Göteborg! Ska bli så kul!

Nu bär det strax av till dagis/jobb!


ha en superfin dag alla kära läsare






Kommentarer
Postat av: Ötjejen

Det går säkert bra hos tandläkaren! Be om ett litet piller innan! :-) På lördag ses vi!!! Kram fina Emelie!

2012-05-31 @ 08:14:59
URL: http://otjejen.blogspot.com
Postat av: Petra

Ha ha

Jag e oxå värsta tanten idag & pratar om vädret. =)

Vi har då ingen sol =(



Lycka till hos tandläkaren, inget kul alls.

kram

2012-05-31 @ 08:45:51
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Håller tummarna för dig,det ska nog gå bra....

Fast förstår dig/Kramas

2012-05-31 @ 10:12:13
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback