Den kommer att bli min ;)


2012-11-28 @ 20:44:32
Kan ni förstå hur glad jag blev när jag kollade in zalando i helgen och till min förvåning fick se att de hade sänkt priset på klänningen jag suktat efter ett bra tag nu. Dessutom hittade jag en rabatt som gav 100:- rabatt så nu är klänningen äntligen på väg hem till mig. Och nu kostar den visst till fullt pris igen ;)
 
Nu får vi hålla tummarna för att den passar med (kanske sitter som en påse skit?) Så roligt det är att man för en gångs skull kan unna sig något man verkligen suktat efter länge. det händer inte ofta det, lycka! Antar att man ska ha lite tur nån gång.
 
http://i1.ztat.net/large/BY/22/1C/02/W8/02/BY221C02W-802@1.1.jpg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback