En månad kvar...


2012-11-24 @ 08:58:30
Tiden går bara så fort just nu. Tänk att idag är det bara en månad kvar tills det är julafton. Helt sjukt ju.
 

Känner att jag har väldans svårt att hinna med i detta supersnabba tempo just nu. Alla går runt och pratar om att de ska julpynta med gardiner och ljusstakar. Det har jag inte ens hunnit börja tänka på än. Förr om åren har ljusstakar/stjärnor och gardinerna alltid kommit fram just denna helg..Men i år- jag har varken hunnit eller haft nån lust att tänka på det. Känns inte som att det är jul snart.
 
Kanske infinner sig känslan bättre när det blivit lite kyligare ute och första snön kommit? Det får vi hoppas på!
 

Idag är det dags för ett släktkalas igen. A fyllde ju år i veckan, så i eftermiddag blir det kalas här hemma! Så ska strax göra lite chokladbollar med Elliott och sen ska jag ta och städa huset (känns som det var nyss jag städade?) Sedan hoppas jag på att man kanske kan ge sig ut på en snabb löptur? vore riktigt skönt med lite frisk luft känns det som!
 
Vad gör ni en dag som denna? När kommer du ta fram dina ljusstakar/stjärnor/gardiner?
 
 
 






Kommentarer
Postat av: Marlene

Julklapparna är nästan färdiginköpta och de jag har är inslagna. Allt julpynt åker fram på fredag och på lördag bakas pepparkakor och pepparkakshus. Å det ska bli sååå mysigt!

2012-11-24 @ 10:24:43
URL: http://fdensammamamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback