Ett enda ord!


2012-11-09 @ 18:21:38

Det finns ett ord i denna värld som får mig att bli så ledsen,rysa och som får blodet att frysa till is! CANCER

jag hatar vad detta ord kan göra mot såå många människor och deras anhöriga. För en envis sjukdom är det allt- en envis sjukdom som ofta röjer allt i sin väg :(

värst av allt är att den kommer närmre och närmre! Nu är det inte längre nån i den kommunen; nu är det kanske en släkting, eller någon man träffa på varje dag på exvis jobb, i affärn eller liknande. Någon man känner.

Och livrädd är jag- livrädd för att den ska komma alldeles alldeles för nära!

ikväll skickar jag en tanke till alla som är drabbade av cancer och deras släkt! Ibland är livet bara såå orättvist!







Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugi

Ja det är verkligen sjukt orättvist och så jävla jobbigt. Håller alla tummar för att du och dina nära ska slippa gå igenom något sådant.

2012-11-10 @ 19:50:51
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback