När en förälders värsta mardröm händer...


2012-11-09 @ 06:51:53
Jag är så himla glad just nu. Så skönt det är att gå upp nu på morgonen, gå ut på nätet och läsa att de hittat 9-åriga Anna som försvann igår. Hon hittades iförd pojkkläder med en man i 20-årsåldern.
Tack gode gud för att de hittade henne!
 

Det är verkligen varje förälders mardröm att ens barn ska försvinna tror jag. Det är något som jag ofta drömt mardrömmar om i alla fall. Antingen att ens barn blir bortrövat, eller att det blir så sjukt att det går bort :( Att något ens ska hända ens barn usch- man bara ryser av tanken.
 
Nä, idag är vi tacksamma och glada över att Anna är funnen vid liv, och att våra barn är friska och krya.
 
Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och krama om min son en liten stund. Kvalitétstid innan jobbet kallas det. De andra tre i familjen är lediga idag..fredagslyx för dom iaf ;)
 
ha en trevlig fredag!






Kommentarer
Postat av: axdal

ja ush.. hela göteborg stod stilla och alla letade efter henne på något vis..
Jag var nära att åka iväg för att hjälpa till med sökningen men sambon stoppade mig och talade vett i mig om att jag inte hade orkat med dagen om jag åkt bort...
men jag har inte kunnat sova många timmar inatt.. har följt mps och polisen sida..

nu hoppas jag att alla skolor i hela sverige ser över sina system så att de kan upptäcka att barn saknas mycket tidigare.. för detta är hemskt..

2012-11-09 @ 07:31:18
URL: http://axdal.se
Postat av: ☆ Annmi

Jaaa,visst är det hemskt :(
Skönt att de fann henne/Kram & ha en fin Fredag!

2012-11-09 @ 10:53:33
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback