Nu är det skärpning


2012-11-19 @ 07:02:30
Nu är det dags för mig att verkligen skärpa till mig rejält! Är så trött på hur jag lever; fortsätter jag såhär så kommer jag rulla fram. Känner själv att jag inte mår bra men på något sätt så lyckas jag förtränga detta! Hur kan man skada sin kropp på detta sätt som jag gjort?
 
Nu kör vi igång på allvar. Mitt mål är att gå ner ett kilo i veckan framt till jul- klarar jag det?
 
kommer att uppdatera allt i viktbloggen allt eftersom- vill ni ha lösen dit så hojta till ;)
 
bättre mat och träning- det ska hjälpa mig fram...lite pepp gillas med =)
 
wish me luck!






Kommentarer
Postat av: Alfva

Klart du fixar det! Kan jag så kan ju du! Det svåraste är just det där att bestämma sig på riktigt, inte tänka att jag kan alltid börja imorgon.
Så heja, heja!

2012-11-19 @ 08:52:54
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback