Önskar jag hade en snopp!


2012-11-26 @ 20:47:17

Idag är sannerligen en sådan dag där jag är trött på alla jäkla måsten. Hur man än vänder och vrider så är det något som måste göras!

Idag är nog första gången jag önskar att jag hade snopp/ var en Karl för en dag. För tänk att slippa alla måsten en dag. Tänk att slippa plocka med disken, tvätten, laga mat, och allt annat. Tänk att bara kunna ligga i soffhörnet en hel eftermiddag utan att stressa o tänka.

Skulle jag strunta i det en dag nu så skulle allt typ förfalla ;) för vem skulle göra det då?







Kommentarer
Postat av: Carolina

Oj vad det inlägget skulle kunna varit skrivet av mig!!!

2012-11-26 @ 21:19:21
Postat av: s

Vad jobbigt det låter men varför gör bara du allt hushållsarbete? Nu vet jag ju inte hur din sambo är men hade min man aldrig gjort något här hemma hade det förhållandet inte blivit långvarigt. Det är faktiskt 2012 och inte 1952. Här säger vi inte att vi hjälper till, vi hjälps åt.

2012-11-27 @ 06:28:00
Postat av: Eva

Du får se till att karln lyfter på arslet och hjälper till! Han bor väl också där , eller ?

2012-11-27 @ 13:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback