Sämsta morsan ever!


2012-11-20 @ 19:33:32

Idag känner jag mig verkligen som en virrpanna till mamma.. Borde knappt ens få va mamma ;)

Fick på något sätt för mig att det var onsdag idag och då hade sonen tid för 4-årskontroll. Så berättade för fröknarna imorse att hans pappa hämtar honom en liten stund mitt på dagen för ett BVC besök. Och sen att han ska till tandläkaren imorgon så han blir hämtad lite tidigare av pappan.

Står sedan och pratar med A på jobbet 5 minuter innan det är dags för BVC och undrar varför han inte hämtat elliott... Är ju bara det att det är tisdag!

haha, fröknarna måste tycka jag är jättevimsig! så nu är det ju BVC imorn och tandläkaren i övermorgon, kommer jag ihåg detta??







Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

haha inte lätt att vara 2 barnsmamma! ;) Får jag snart uppleva iaf hi hi kram

2012-11-21 @ 07:29:11
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback