Vilken metod är bäst?


2012-11-15 @ 19:16:03

Har under de senaste veckorna gång på gång försökt att tänka på figuren, dvs att gå ner i vikt med hjälp av dieter. Är ordentlig ett par dagar sen slutar jag och är grymt onyttig igen :( Detta kanske av för dåligt med receptinspiration etc.

frågan är vilken metod man ska köra. Att unna sig nåt litet godisaktigt på lördagarna vill jag helst- hur kul är det annars?

träna på gymmet/springa/gå är såklart en självklarhet oxå!

någon som har ett bra tips på en fungerande diet?







Kommentarer
Postat av: Anonym

Dukan :)

Svar: Dukan?
Emelie

2012-11-16 @ 13:07:48
Postat av: Marlene

Eftersom jag jobbar på Viktväktarna måste jag ju förespråka det :-)
Men grejen är ju att man vill kunna äta allt, men kanske inte så ofta som innan. Minska portionerna, ha godis och alkohol enbart en dag i veckan, drick ordentligt och rör på dej lite mer. Då kan du nästan leva som vanligt men går ändå ner i vikt sakta med säkert.

2012-11-16 @ 13:56:52
URL: http://fdensammamamman.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback