Vilken stank


2012-11-29 @ 20:32:46

Fy vad det luktar här hemma just nu. Har alltid hatat vitlöksbröd- men för nån månad sedan lärde jag mig äta det. Nu är dock frågan om jag nånsin kommer tycka om det igen? Hela huset stinker bränt vitlökssmör.

när jag gör vanliga baguetter i ugnen så lägger jsg dom direkt på gallret i ugnen. Och idag skulle min smarta sambo göra vitlöksbaguetter i ugnen och lägger dom direkt på gallret. Detta resulterar såklart i att massa smält vitlökssmör hamnar inne i ugnens botten och resulterar i att det ryker som den och luktar apa.

hoppas innerligt att han håller det han lovat och städar av ugnen imorgon- för det går ju att tänka att smör smälter och droppar eller?

Nu ska jag nog gå och kräkas!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback