Alltså detta vårdsystem!


2012-10-02 @ 12:54:00

Tog mig mod att ringa till vårdcentralen idag. Har ju gått med nackont i 5 dagar nu och inner att jag börjar få nog!!

blev inte ett dugg chockad när sjuksköterskan son ringde upp mig bara sa att det var nackspärr och att jag skulle försöka röra mkt på nacken och äta ibumetin.

Tack för den säger jag bara, den diagnosen kunde jag lika gärna ställt själv. Var just därför jag dragit mig för att ringa. Jag har ju inte känt mig helt hundra i kroppen sen vi kom hem heller så jag är mest orolig för att det ska vara något annat. Var ju därför jag ringde, så att de kunde ta lite prover och kolla för säkerhets skull. Men det ska ni inte tro. Blev så trött när hon rabblade upp den där visan som jag redan läst själv innan så jag orkade inte ens säga emot!

Hoppas för Guds skull att hon har rätt- annars ska jag stämma dom om det är nåt annat!

Blir tokig på detta vårdsystem. Folk dör pga missar, för de bara har lätta "stukningar" och annat som visar sig vara värre. Sjukt är vad det är. Bättre att kolla upp skulle jag tycka om jag var sjuksköterska.







Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

MMM Hemskt :(
/Kryis Kram!

2012-10-02 @ 18:41:58
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Petra

Hej hej
Ja du, jag håller med dig till hundra procent. Man vill ju komma dit & se så det inte är ngt annat. Men nejdå! Skit sjukvård!!
kram & hoppas du e bättre snart

2012-10-02 @ 20:54:44
URL: http://zupermamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback