Att vara ihop med en kändis


2012-10-24 @ 19:33:40
Då kan man konstatera att jag minsann bor tillsammans med en riktig kändis. Vem vill inte leva ett liv i lyx o flärd liksom?
 
Haha, nää- men om det ändå vore så bra. Fast lite kändis är han allt. För idag har han varit med i corren och igår vad han med i radio. Dessvärre handlar allt om att 20 anställda ska varslas från stället han är platschef på (ja, samma ställe som jag jobbar på). Förhandlingarna blev färdiga idag i alla fall. Men inte fick vi veta vilka som får vara kvar. Samtal med alla som får gå kommer bli på fredag, då kommer domen =(
 

(hela artikeln kan du läsa här)

 

Nu ska jag njuta av tystnaden som råder och kolla på halv åtta hos mig. Hoppas det serveras någon god köttbit ikväll!

 

 







Kommentarer
Postat av: Evelina

Håller tummarna för att du får vara kvar! Kram

2012-10-24 @ 19:46:40
URL: http://evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback