En typisk vardagsmorgon.


2012-10-26 @ 07:56:16
Barnen bråkar är det inte det ena så är det det andra.. "den är min Leila" "nu hade jag den Elliott" "Leila står i vägen för tvn" "Leila slog mig" "Elliott är dum" ja herregud vad mkt de bråkar om och skvallrar om varje morgon (då är detta bara lite av allt.
 
Och mitt i allt går zombiemamman och försöker fixa iordning men hur lätt är det med en tjurig liten flicka som som vanligt vägrar att äta sin frukost? Sedan dessa funderingar när det är kallt idag. Ska barnen ha overall? ska vi handla efter jobbet? Duger kardemummakakan jag bakade igår att bjuda på på jobbet idag- eller ska jag åka till fiket (tycker den blev så hård i skorpan). Och sen detta med undran om vad man får för besked idag blir det ett ja eller ett nej?
 
O ja..nu är de visst osams igen ja. Får väl ta och bege mig nu. Ha en fin dag allihopa!
 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback