Hämtat ut ett paket.


2012-10-20 @ 15:55:39
Igår hade jag fått en paketavi med posten. Äntligen hade det jag beställde från campadre för flera veckor sedan kommit efter uppskjutna leveranser =)
 
Kan ju säga att stövlarna från vincent shoestore var värd all väntan för Leila springer runt som en tok med dom på sina fossingar här hemma just nu. Och prisvärda var dom med! De passade perfekt i storleken med. Var så orolig för att de skulle vara för små så tog en storlek större än de hon har i hennes sulmanstövlar. Nu när jag tog upp dom jämförde jag dom faktiskt med just sulmanstölvarna och de nya var exakt lika stora som hennes sulmanstövlar (de är i storlek 22 dock)
 
 
Jag älskar verkligen campadre och alla deras underbara erbjudanden de kommer med nu som då. Denna gången valde jag att ta det på faktura- eftersom jag inte ville betala förrän jag sett stövlarna. Men eftersom leveransen blivit försenad ett par gånger så blev jag lite besviken när jag såg att sista datumet att betala fakturan var igår. Hanna ju inte att hämta paketet igår. så nu har jag betalat lite snabbt här och hoppas på att inte få nån påminnelseavgift för då ska jag minsann hänvisa till att leveransen var försenad!
 






Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Härligt! Jag hämtade också nyss ut ett paket från Campadre men det var mest grejer till mig själv ;)

P.S. Roligt att du är med och tävlar om Nova Star outfiten :)

2012-10-20 @ 20:08:56
URL: http://bambi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback