onsdag och jag tror att jag spricker.


2012-10-10 @ 07:57:32
Då va vi äntligen mitt i veckan igen, lillördag idag och det är inte illa det inte =) Jobb som vanligt, och ikväll kör vi minsann på lite spinning igen. Skönt!
 
Jag är så glad idag så jag nästan tror att jag spricker. Fick en riktigt härlig överraskning här nu på morgonen när jag kikade in i bloggen och på mailen. För jag hade nämligen vunnit en tävling. Och vinsten var något så trevligt som 2 biobiljetter. Tack snälla Coquina/camilla för att jag hade chansen att få vara med och tävla!
happy happy
 

nu är det dags för dessa vanliga bestyr som hör till innan man kommer iväg till dagis och jobb.
 
ha en fin dag alla ♥
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback