Personlig tränare sökes...


2012-10-17 @ 09:00:00
O gudars vad jag känner mig omotiverad till allt just nu. Det här med mat och träning funkar verkligen inte. Tänk vad bra det funkade när rara o underbara Karin från mamimami hjälpte mig. Det hände massor och jag hade motivation... I kicked ass!
 
Måste verkligen inse att jag ger mest och gör bäst ifrån mig när jag har någon som ger mig en spark i baken. Någon som visar mig hur jag ska träna, hur ofta jag ska träna och vad jag ska undvika och äta. Någon som man kan ventilera med och ställa frågor till om det är något man undrar över.
 
Skulle mer än gärna anlita Karin igen.. Men känner väl tyvärr att jag inte har råd att unna mig en just nu då jag ju  som sagt ev kommer bli arbetslös. barnen fyller alla i december- jag med o sen har vi jul. Då måste det ju sparas pengar istället.
 
Ingen som vill vara min personliga tränare ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback