Vad är jag bra på?


2012-10-27 @ 21:19:19
Har suttit och funderat, imorse låg jag ner i sängen tidigt och funderade. Nu när jag så småningom kommer bli arbetslös så har jag ca 5 månader på mig att försöka hitta ett nytt jobb. Men hur lätt är det? Har jobbat på samma ställe i 8år (sedan jag skulle fylla 21 år). Och innan hade jag jobbat på rasta i ca 2år (sedan studenten och framåt).
 
Det är inte direkt något stort att ha med sig i bagaget när man söker jobb- finns inte så mkt att få jobb på grundandes på det. Kanske vända hamburgare på Burger King eller liknande? Men har ju testat restaurang branchen och det var verkligen ingentign för mig. Skulle inte palla det igen!
 
Men sen kom jag att tänka på- vad är jag bra på? vad vill jag göra? vad vill jag uppnå? Gud vad svårt det är... har inte en blekaste aning- inte en enda liten vision. Allt är bara ett enda virrvarr ju...
 
hoppas jag hinner komma underfund med något de kommande månaderna iaf.
 
Vad är du bra på?






Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill du inte börja plugga då?

2012-10-27 @ 21:26:09
URL: http://www.lawendelgoteborg.blogg.se
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Önskar dig lycka till med allt!

Du får nominera din egen blogg :-)
Ju fler nomineringar man får på sin blogg ju större chans är det att den kommer med.

Ha en fortsatt fin helg

2012-10-27 @ 22:10:46
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback