4 dagar senare


2012-09-06 @ 21:23:22

Idag är det fyra dagar sedan jag stoppade fötterna i de där baby foot påsarna.

Stod för en stund sedan i duschen och tänkte på att det faktiskt inte hänt ett shit. Men sen när jag klev ur duschen och skulle torka fötterna så såg jag hur det börjat lossna lite död hud.

Wiiie- det funkar! Tummen upp för detta :)

En annan härlig sak är att förkylningen börjar ge med sig. Har stoora förhoppningar om en löprunda på lördag förmiddag :) Då ska jag slå de gamla rekorden ;)







Kommentarer
Postat av: Solan

Tänkte köpa mig ett till par. Behöver lite själv uppmuntran :)

2012-09-07 @ 07:51:36
URL: http://lillboda.webblogg.se
Postat av: Nina Bergquist

kan ta upp till 7 dar innan man börjar märka något tror ja. själv satte ja mig i ett fotbad. så jäkla vidrigt. kändes som om mina fötter låg kvar i hinken. urk.

2012-09-07 @ 12:30:54
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback