7 dagar kvar..


2012-09-12 @ 09:19:28
Vi VABAR här i dag med. Tänk att det bara är en ynka vecka kvar till sol och värme. Jag gillar't massor! Det är det som får en att hålla modet uppe iaf. Har rensat i mina byrålådor och i min garderob för att hitta alla linnen bikinis med mera som ska med till Turkiet. Var ganska mkt som slängdes dessutom! skönt o ha rensat lite!!
 
Har börjat att plocka ihop lite högar av barnens shorts och Leilas klänningar med och lagt i en speciell byrålåda så det bara är o packa ihop sen med. Men åå, har lite smått panik på allt annat som ska med. Måste verkligen bege mig till apoteket (köpa zuppar, alvedon, vätskeersättning, kylbalsam, xylocain mot bett, miniderm, dimor..listan kan göras lång) Får inte glömma o köpa tandborstar till oss och barnen, får inte glömma att köpa lite mer blöjor, och badblöjor och massa våtservetter.
 
Det kommer bli lite rörigt för oss nästa vecka. Eller för mig. Ska packa och se till så allt är med helt själv. A är nämligen på kurs tisdag-onsdag. På tisdagskvällen skulle de även  ut o äta på kvällen så han kommer inte hem förrän sent och på onsdagen räknade han att vara med till ett. Vi måste väl åka hemifrån runt 2-tiden då planet går strax efter fem..så jag räknar inte med nån hjälp där inte! Fast det kanske är lika bra att det bara är en som har ordning och koll på allt- kan bli lite rörigt ibland när båda packar ;)
 
Jag börjar faktiskt bli lite nervös redan nu- värsta mardrömmen är att vi glömmer passen och/eller biljetterna ju!
 






Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Det värsta att glömma är pass och biljetter. Resten går att köpa i Turkiet. Även om ni får ta en taxi till något köpcenter... är kanske medicinen som är lite knölig.

Jag har packat ner nässpray (sonen är såklart förkyld). Alvedon, plåster och alsolsprit... brukar räcka. Jag har annars lite tur för jag följer Louise som bloggar (hon bor i Side) och skulle det bli något strul med något så skulle jag inte tveka att kolla med henne och få hjälp med något.

2012-09-16 @ 20:52:41
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback