En rättelse ang. tävlingen om dekorationspennan & lite nytt på g??


2012-09-30 @ 16:02:56
I inlägget där jag avslöjade vem vinnaren av den fina dekorationspennan från smartasaker har det blivit en liten miss av mig. Utsåg ju vinnaren dagen innan jag skulle åka iväg på resa så det var lite stressigt. Det är inte det att fel vinnare är utsedd.. Utan jag skrev att vinnaren  Elsa inte hade någon blogg. Men det hade ju Elsa
 
Vill bara klargöra en liten fråga till...Det var två stycken Elsor med och tävlade, En som hette Elsa G, och En som bara hette Elsa. Det var den som bara hette Elsa som vann, annars hade jag ju självklart skrivit Elsa G om hon vunnit.
 
Tänkte berätta för er som är tävlingssugna att det eventuellt är lite nya tävlingar på ingång. Och kommer alltid att kontakta vinnaren på mail. Har jag inte fått något svar efter ett par dagar så skickar jag ett nytt mail till vinnaren igen för säkerhets skull =)
 
Ber så hemskt mkt om ursäkt om det blev rörigt för en del tävlande i just denna tävling..ska skärpa mig, lovar! Man lär sig av sina misstag!
 
ha det fint därute sålänge <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback