Gästbloggsinlägg; Tjooohoooo!!!!‏


2012-09-19 @ 12:00:00
Hej alla Emelies fans!
 
Jag heter SoffiZ och har fått äran att skriva ett litet inlägg i Emelies fina blogg när de åker till utlandet.Om jag är avundsjuk? Näääääeeee, inte ett dugg. *muttrar*
 
Vad ska jag skriva om då?
 
Bästa minnet med Emelie? Det är absolut mammabloggkryssningen i år. Jag, Emelie, Jenny och Sara umgicks i stort sett hela kryssningen och vi hade det helt underbart roligt!
 
Jag tänkte inte skriva så mycket mer om kryssningen, ni vet "Det som händer på båten, stannar på båten", MEN jag tänkte visa några fina bilder från båten. Hehe ;)
 
Håll till godo.
 

 

 
Stort tack till finaste Emelie för att jag fick kladda lite i din blogg och jag hoppas att ni har en underbar resa.
 
 
Förresten, bilden på Emelie som syns på headern (När hon gör V-tecknet, gissa vem som har tagit den? Just det! MOI- SoffiZ ;)
 
Puss o kram! //soffiz
 






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Hihi...Coola foton/Kram

2012-09-19 @ 14:56:36
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: DIYS - do it yourself sweetie

Vad åt du till middag? =D

2012-09-19 @ 19:44:57
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback