Inte ett skit!


2012-09-04 @ 21:24:30

Ursäkta min otrevliga rubrik. Men det är så det känns just nu! Det händer inte ett skit! Det är bara tråkigt tråkigt och tråkigt...blää!

vill inget hellre än att slippa ligga i soffan och hosta, snora och tycka synd om mig själv. Men tyvärr har jag hamnat där :(

Vill bli kvitt detta elände NU så man kan träna och springa igen ju! Är så grymt sugen på o testa milen, och fy vad det tog emot när jag inte fick gå på mina favvopass (spinn o styrka) på gymmet ikväll!

Och detta väder? Vad är det med detta? Blev riktig riktig höst för första gången idag tror jag!

Nä fy vad negativ jag låter- men jag är ju inte mer än människa ;) Imorn lovar jag att va positiva Emelie igen!!

Godnatt kära ni







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback