Panik- stress- virrvarr- trött


2012-09-18 @ 19:53:28
Dessa ord kan nog beskriva hur jag är/känner mig denna kväll. Det är massor som ska packas. Har iaf lyckats få fram allt och lägga det på bordet. Meeen, nu återstår det att packa ner allt och sen att förbereda det sista så det kan läggas ner imorn när det använts en sista gång.. o så fram med biljetter och pass oxå såklart! får inte glömmas!
 
GAAAAH känner jag bara, hur ska jag hinna allt? är såå trött efter en kaosnatt då Leila var vaken mellan 1-4 dessutom..inte så skoj! Måste soova ju! nåja, sova får vi göra när vi blir gamla ;) Nu kör vi sista rycket här så barnen inte behöver springa runt och leka med klädhögarna imorn bitti!
 
Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll!
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback