Vill du gästblogga när jag är borta?


2012-09-01 @ 09:17:41
Åker ju som sagt iväg på semester snart och tänkte det skulle va kul att ni bloggvänner skriver inlägg i min blogg medan jag är borta. Det är 8 dagar det handlar om och redan är 4 stycken av dom upptagna. Så med andra ord finns det fyra dagar och fyra platser kvar för er som är intresserade.
 
Det är bara att ni mailar över erat inläggsförslag till mig innan den 16:e september så lägger jag sedan upp inläggen som tidsinställda så ett nytt kommer upp varje dag kl 12.00.
 
Sååå.. följande datum finns kvar att fylla 22:a till och med 26:e september.
 
 
Antingen skriver ni en kommentar här med intresseanmälan eller oxå mailar ni inlägget direkt till mailen. först till kvarn gäller ;)
 
[email protected]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback