Bauhaus premiär och barnjackor.


2013-04-20 @ 21:50:00

Så var det sen lördagskväll och vilken dag det varit. Morgonen bestod av städning av huset, sedan lite fika och huxflux var jag på väg in till Linköping för ett besök på Bauhaus som öppnade igår.

Att det skulle vara mycket folk där- det visste man ju...helt otroligt vad stort och fint det är och vad mkt saker de har. Blev grymt sugen på rottingmöbler som de hade erbjudande på- så kanske åker vi i min egna lilla familj dit imorn och köper? Med hem idag följde bl.a. Toastolar och en nilfisk högtryckstvätt som "ensam mamma söker" Janne (som jobbar för nilfisk) lyckades sälja till mamma och pappa.

Själv fick jag endast med mig något hem från lager 157. Eller det är väl inte så bara? Fyndade varsin skaljacka till barnen för ynka 250:- st. Det ni...inte illa! Lager 157 is the shit.

Nu väntar snart sängen efter en kväll med grillat och mys framför en film.

Godnatt-ses imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback