En spontantripp utan dess like?


2013-04-27 @ 12:52:00
 

Nu sitter jag på bussen och har gjort det ända sedan jag tog farväl av mina små raringar i Ödeshög. Nu är vi på väg mot Nyköping och slutdestinationen blir Stockholm :)

För idag är det kryssningsdags ju :) Ut på det böljande blå med avkoppling, gott dricka, dans och bäst av allt riktigt gott sällskap i form av Sofia och Karin. Bestämdes rent spontant häromdagen. Party party!

Saknar dock de små redan- men vet att det är bra för mig att komma iväg själv ibland ju och bara vara "jag, Emelie" och inte "den tjatande mamman".

Leila ville nog också följa med egentligen då hon plockade fram sin väska med hjul på när jag packade min. Och väskan skulle hon bestämt ha med sig när de skjutsade mig med. När jag gick ur bilen och sade hejdå så sa hon "jag vill följa med dig mammaa" gråtandes :(

Elliott pratade om att han ville åka båt någon gång han med. Så det slutade med att jag någonstans däremellan lovade att vi ska boka in en kryssning någon gång.

Mina små sötnosar när de faktiskt var lite snälla mot varann en kort stund igår...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback