Jag är inte alls bitter eller så...


2013-04-23 @ 11:37:52

Vem behöver bli bjuden på bloggalej/event? Nejdå inte jag. Dagligen skriver bloggerskorna om att de varit på det och det eventet...här ekar det tomt på inbjudningar. Inte sett skymten av en enda ;)

Det spelar ingen roll hur långt man har att åka- kan ändå vara roligt att bli tillfrågad ju. För någon gång passar det ju kanske.

Men nää, inte ska väl Emelie på lilla östgötaslätten bli bjuden inte...närå- är precis som när man gick i skolan och aldrig blev bjuden på några fester ;) alla andra pratade om hur kul de hade haft det och dör satt jag som ett fån och önskade att jag oxå hade fått gå.

Så se upp eventbyråer runtom i Sverige- det sårar faktiskt lite grann att inte bli bjuden på det ni anordnar.

Men jag får helt enkelt klara mig ändå. Är inte alls bitter eller så.







Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Men...Sååå tråkigt :(
/Kramas

2013-04-23 @ 13:30:46
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Carolina

Jag är lika bitter jag! <3 Inte ens jag som bor nära storstan Göteborg (där det aldrig händer något) blir inbjuden till nåt skoj... KRAM

2013-04-23 @ 18:29:02
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback