Ny vecka nya möjligheter


2013-04-15 @ 07:36:53

Godmorgon fina. Tänk att det på riktigt blivit lite vår i detta avlånga land. Jag struntar faktiskt i att det regnar- för det är ju ändå annan luft ute nu. Har inte varit 8,5 plusgrader såhär dags på morgonen på jättelänge ju. Hellre regn än snö :)

Nu är det återigen snart dags att jobba. Hoppas veckan går fort. Denna vecka går till att försöka skärpa sig. Har slarvat som bara den i helgen med både kost och träning. Måste försöka hitta balansen igen. Magen min mår inte bra av detta slarv alls ju...det har jag fått känna :( så nu måste min fokus va på att må sådär bra igen som jag gjorde bara för ett par veckor sedan.

Kämpa på ett och två.

Ha en fin morgon alla ❤❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback